دلیل عدم استفاده از فراس‌بایت در نسخه نینتندو سوئیچ بازی FIFA 18 چیست؟

بازی FIFA 18

بازی‌های شرکت EA به این شناخته شده‌اند که از لحاظ بصری شگفت‌انگیز هستند و در این میان بازی FIFA 18 نیز به خاطر گرافیک بالایی خود بسیار تحسین شده است.

بازی‌های Battlefield ،Mirrors Edge Catalyst و Madden همگی از لحاظ گرافیکی عالی هستند و همه یک نقطه مشترک دارند، در ساخت آن‌ها از موتور بازی‌سازی فراست‌بایت استفاده شده است. البته در ساخت دو مجموعه FIFA و Madden به تازگی به سراغ این موتور گرافیکی رفته‌اند.

در اوایل سال جاری EA اعلام کرد که قصد پشتیبانی از نینتندو سوئیچ را دارد و اولین بازی‌ آن‌ها برای این کنسول بازی FIFA 18 خواهد بود، البته نسخه نینتندو سوئیچ بازی با نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان فرق خواهد داشت. این نسخه به صورت سفارشی در دست ساخت قرار دارد و از موتور فراست‌بایت استفاده نمی‌کند و شامل بخش داستانی نمی‌شود. در ساخت این عنوان از موتور بازی‌سازی IGNITE استفاده می‌شود که چندی پیش برای پشتیبانی از پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بهبود یافته بود.

EA اعلام کرده است که این کار آن‌ها عمدی بوده است، چون نمی‌خواستند در صورت عدم استفاده از تمام قدرت فراست‌بایت آن را به نینتندو سوئیچ بیاورند. اگر EA از موتور فراست‌بایت استفاده می‌کرد با افت گرافیکی بازی نسبت به نسخه‌های نسل هشتمی مواجه می‌شدیم که باعث می‌شد بازیکنان حس کنند که با یک بازی کامل از این سری روبه رو نیستند. اما حالا نسخه نینتندو سوئیچ بازی FIFA 18، یک بازی کامل از این مجموعه محسوب می‌شود و تنها فرقش نبود بخش داستانی است.

«آندره لازارسکو» (Andrei Lazarescu) در مصاحبه با Dream Team Gaming گفت:

با وجود اینکه تمایل به استفاده از فراست‌بایت داشتیم ولی اینکار بدون کاهش قدرت موتور انجام پذیر نبود. به همین دلیل ما سراغ یک موتور گرافیک سفارشی شده رفتیم. در غیر این صورت بازی تنها شبیه نسخه‌ پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌شد که از لحاظ گرافیکی فاصله زیادی با آن‌ها دارد. قصد ما این بود که عنوانی بسازیم که قدرت کافی برای ایستادن بر روی پاهای خودش را داشته باشد. ما می‌خواستیم که بازیکنان این بازی را بشناسند و از آن به عنوان یک بازی دست دوم یاد نکنند.

اگر کنسول را به پایه اصلی متصل کنید بازی FIFA 18 با رزولوشن 1080p و به صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد، اما چنین کفیتی در کنسول‌های نسل قبلی وجود ندارد. ما همچنین برای نینتندو سوئیچ از رندر فیزیکی استفاده می‌کنیم ولی کنسول‌های نسل قبلی چنین قابلیتی ندارند.

روز گذشته همچنین نام تمامی ورزشگاه‌های بازی نیز مشخص شد که لیست آن‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. بازی FIFA 18، در تاریخ 29 سپتامبر (مصادف با 7 مهر) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

نوشته دلیل عدم استفاده از فراس‌بایت در نسخه نینتندو سوئیچ بازی FIFA 18 چیست؟ اولین بار در گیم شات پدیدار شد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*